Bara lite mer än två timmar kvar..

...sen har jag massor att göra innan ikväll =) Ska först och främst hem till mamma en stund och fixa ett par grejer. Sen måste jag ringa ett par viktiga samtal, åka hem, göra i ordning mig =) Helst hade jag velat hinna sova en stund också egentligen, men vi får väl se hur det blir med det..

Nu har jag lunch och sitter och äter pasta med champinjon och rödlökssås igen. Skitgod =)

Snälla, kan inte de sista timmarna gå lite snabbare än vad dagen gjort hittills! Har dessutom varit en lika stressig dag idag som igår, om inte värre. Igår var det mer psykiskt påfrestande eftersom det hände så mycket konstigt.

Nej nu tror jag fan att jag ska sittsova lite med huvudet på bordet den sista stunden på rasten. Powernap kallas det ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0