Dhuuuktiigh!

Sitter på Stars även idag och har därför fått en del uträttat. Har fixat förråd till mina grejer, bytt försäkringsbolag till Saga, fixat med ägarbytet och sökt lite jobb.
Det ska bli jävligt skönt att hämta mina saker i gamla lägenheten. 

Igår passade jag på att åka till stallet igen och ta en ritt med Emana. Red till Kinna och satt på Stars uteservering en stund med Emanisen. Är ju inte lika tränad längre så jag var tvungen att vila benen lite ;) Förut kunde jag rida i timmar utan att bli trött i kroppen :P

Sorry att jag är så dålig på att fota nu för tiden btw. Kollade precis telefonen och såg att jag bara hade 2 bilder från denna veckan! OMG! Jag som brukar ta hundratals!

Här är resultatet av veckans fototorka:

Har fått mobilen snodd som vanligt och så ska JAG fotas mot min vilja.
Och så har vi Emana utanför cafét igår som blir rufsad i manen av en förbipasserande :P <3



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0