Jobbelijobb =)

Här sitter jag igen, på bussen på väg till jobbet. Ska jobba kväll idag så jag har fått ha lite sovmorgon =) Jag var så trött att jag skulle kunnat ligga i sängen hela dan och ändå vaknade jag minst tre gånger innan klockan ringde. Fattar inte varför jag inte sov som en stock :P Men iofs så kommer jag ihåg att jag trodde att jag var försenad till jobbet ett par gånger när jag vaknade. Kroppen är la inställd på att gå upp tidigt.

Jag som hade tänkt ta mina rosa gummistövlar idag men jag hann inte göra rent dom. Dom är jätteskitiga eftersom jag haft dom är jag och Saga lekt i skogen =)

KOLLA så skitiga dom är :P

Fan, nu blev jag hungrig. Kom på att jag glömt att äta frukost. Tur att jag är tidig till jobbet så att jag hinner ta lite kaffe och smörgås innan jag börjar =)

Kör min gamla bonnflicke-look idag förresten ;) Det var en evighet sedan jag använde den klänningen sist. Fast idag kör jag med lacktights, MC-boots och min skinnjacka med nitar för att dämpa det gulliga ;)

Arkivbild =) Ultimata bonnflickan med slitna jeans på den bilden :P

Ses sen!


XOXO

Kommentarer
Postat av: sandra

nej, tyärr det vet jag inte :/ enda man kan göra är väl att utnyttja större yta när man gör sin ikon... du hade gjort en jättesöt i alla fall! (:



supersnygg outfit!

2010-08-05 @ 06:26:53
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0