Kuckelikuuu!

Godmorgon! Eller goddag snarare :P

Faan! Nu tappade jag precis min macka i golvet med smöret dedåt! VARFÖR landar ALLTID mackan med smöret nedåt om man tappar den?
Och på tal om det: Om man klistrar fast en macka, med smöret uppåt, på ryggen på en katt och släpper katten från 10:e våningen, landar katten på fötterna eller mackan med smöret nedåt? Den ni! ;P
Så vad ska man hitta på på sin lediga dag? Jag måste städa, diska och tvätta men nu blev det ju så fint väder så jag funderar på att gå ut och lägga mig i parken en stund innan jag börjar städa. Jag är skitblek nu när jag inte solat på ett par veckor och jag har ett vad att vinna ;) (kommer loosa totalt ;P)
Sen kanske man ska ta en sväng förbi mamma och hälsa på =)
Får se vad jag hittar på =)


Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0