Sjuukt jobbig dag..

Kom nyss hem från jobbet och ska upp och jobba 6 morgon igen. Är helst slut. Dagen började med att jag fick sätta mig och vaka vid en farbror på dödsbädden, och 10 min senare somnade han in. Första gången jag var med och gjorde i ordning en död människa. Det var ändå okej, det värsta var när de anhöriga kom och var så ledsna.. Det blir jobbigare nu när man kommer hem när man börjar ta in det.
Sen har jag fått vara på två avdelningar idag eftersom det fattades personal.. Puuh..

Nu ska jag fixa lite lunch till imorgon och fixa i ordning lite, sen ska jag försöka sova.
Längtar tills imorgon kväll!! :D



Godnatt om vi inte hörs mer innan jag lägger mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0