Uppe med tuppen.. gääääsp!

Morning!
Nu sitter man på bussen på väg till jobbet. Kommer att vara framme en halvtimma innan jag börjar, då hinner jag byta om och käka lite frukost =)
Idag är det äldreboende som gäller. Har faktiskt saknat allihop =)


Jag hoppas verkligen att det blir dåligt väder idag som dom sagt för jag har inga sommarkläder på mig direkt :P Idag blev det baggy, MC-boots och skinnjacka ;) Väldigt mycket svart och vitt, jag vet, lite tråkigt. Men rockar man så gör man ;P

Usch, nu var jag tvungen att flytta mig eftersom en äcklig gubbe satte sig jämte mig och smygläste vad jag skrev. Blä, slusk!

Nej, nu dör datorn vilken sekund som helst! Måste ladda den på jobbet.
Jag ska försöka skriva på lunchen, annars slutar jag halv fyra.

Kissikiss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0