Det fungerar inte att räkna får...

Här sitter jag och kan inte sova. Jag börjar jobba 7 imorgon och börjar bli mer och mer orolig för att jag inte kommer att få sova något. Jag känner mig trött men är liksom inte "sovtrött", har för mycket som snurrar i skallen.
Pierre kommer iallafall hem från jobbet snart och jag hoppas på att kunna somna när jag har honom att mysa med =)
Är det någon som har förslag på vad man kan göra när man inte kan somna? Ge mig!

Sagas mamma Dina är här och ska sova över hos oss tills imorgon. Jag tycker om när hon är här för hon är lugnet själv och det smittar av sig på både mig och hundarna. Dock löper hon och Laban är så stissig att han får ligga och sova i sovrummet just nu.

Jag håller på att konvertera lite filmer som jag ska lägga in på mobilen. Då har jag något att göra på bussen till jobbet och på rasterna. En av dom är Fly Me To The Moon och jag har ingen aning vad det är för film, den råkade bara ligga på datorn.

Jag har varit ledig några dagar nu och känner på mig att det kommer att vara väldigt svårt att ta mig upp imorgon men jag vet att när jag väl är på jobbet så är det skönt att ha något att göra. Att jobba fungerar lite som terapi, man har för fullt upp för att hinna tänka på allt annat =)

Nej nu får jag säga godnatt för snart kommer älsklingen och då SKA jag sova!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: kimmy

Hej going :) Saken är att den klänningen som finns nu som ser ut som den på bilden, är inte likadan. För den från förra året var utan armar, den som finns nu är det ju superstora armar på. Not fab! =)

2010-02-28 @ 23:18:47
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jahaa! Nej fy! Den såg bara konstig ut på... Love ya!

2010-03-03 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0