Jag befaller sommaren att komma, NU!

Hejsan alla underbara!
Idag har jag sommarabstinens. Men vem har inte det en mörk och kall vinterdag som denna?
För att muntra upp mig själv lite plockade jag för en stund sedan fram mina sommarkläder och sedan lekte jag sommar, sol och bad genom att prova sommarkläder tills min garderob tillslut bestod av hela sovrummet.
Jag upptäckte också hur mycket jag nästan aldrig eller aldrig ens använt. Great till sommaren ;)
Ska lägga in några exempel på söta men dock oanvända plagg =)
Hejsan alla underbara!
Idag har jag sommarabstinens. Men vem har inte det en mörk och kall vinterdag som denna?
För att muntra upp mig själv lite plockade jag för en stund sedan fram mina sommarkläder och sedan lekte jag sommar, sol och bad genom att prova sommarkläder tills min garderob tillslut bestod av hela sovrummet.
Jag upptäckte också hur mycket jag nästan aldrig eller aldrig ens använt. Great till sommaren ;)
Ska lägga in några exempel på söta men dock oanvända plagg:
Söt jeansklänning i
Söt jeansklänning i "Marilyn Monroe"-stil
Söt kjol från H&M
Söt vit sommarklänning från Rut mfl
Söt vit sommarklänning från Rut mfl
Himmelsblå shorts från Rut mfl
Svart kjol i läderimitation och grått linne med nitar från Zara
Sommrig O´Neill top från en skatebutik i Varberg
Festklänning från Gina Tricot
Fest/sommarklänning från Rut mfl
Puss på er sålänge!!

Kommentarer
Postat av: sükran

allt va jätte fint jossan. Roligt att du har öppnat blogg kmr läsa det jämt nu då ;):):) saknar dig puss

2010-02-16 @ 18:51:52
Postat av: Anonym

allt va jätte fint jossan. Roligt att du har öppnat blogg kmr läsa det jämt nu då ;):):) saknar dig puss

2010-02-16 @ 18:52:47
Postat av: Anonym

Haha! Tack gumman!! :D

2010-02-16 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0