Myskväll på stan =)

Ikväll har jag och Pierre myst på stan =) Först gick vi till Hard Rock Cafe och åt lite got Kom bara till varmrätten innan vi var proppmätta. Men gott var det! Mojiton var dock underkänd, inte alls så frisk som den ska vara. Men Pierre gillade iallafall sin Bloody Mary.
Efter det så gick vi till Bergakungen och såg äntligen Avatar 3D. Den var grymt bra! Hade inte så höga förväntningar från början men det är helt kvart en film värd att se och måste defenitivt ses i 3D! Den var såpass bra gjord att man inte ens tänkte på att den var animerad utan allt känndes väldigt märkligt. Snyggt gjort!

Tidigare idag besiktigade jag Lillemors bil som gick igenom, jag var lite orolig ett tag. Sen tog vi en sväng på stan och jag fick köpt lite fina kläder som det kommer kort på imorgon. =)

Och så fick jag min nya mobil idag! Äntligen! En Sony Ericson Satio! Jag älskar den (än så länge ;))! Så skönt att äntligen kunna ta bra kort igen bland annat.

Nej, nu är jag jättetrött vilket är anledningen till att jag inte orkade skriva så mycket idag.

Så godnatt folks! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0