Soffliggardag =)

Hakuna matata!
Idag har jag gjort INGENTING. Både tråkigt och skönt. Jag och min sambo Pierre sitter i soffan och kollar på Oprah där dom visar Christian Siriano´s (Project Runway) nya kollektion. Pierre är väl måttligt road och sitter mest och kommenterar hur gay Christian är. Lite homofobi älskling? ;) Haha! Nu vill Pierre att jag ska skriva att han inte har något val i fråga om program att titta på för att ingen ska tro att kan kollar på Oprah frivilligt. Haha! Nu klagar han på hur gay Adam Lambert från American Idol är. :P Shit, vad Pierre kommer mörda mig när han läser detta! :S :P
Nej nu ska jag ringa min kära mamma så ska vi ta en sushi. Yummee!!
C u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0