Snor och tusen tassar

Jaha då ligger man här i soffan igen, snorig och blek. Hur kommer det sig att jag alltid ska drabbas av vartenda virus? Jaja.. Jag har i alla fall fått tummen ur röven och börjat måla igen. Har inte haft varken tid eller lust till det på sista tiden. Jag är inte klar med målningen än så vi får se om det blir något av det.
Imorgon kommer det vara fullt hunddagis här i min lilla tvåa. Förutom min lilla saga så kommer det två staffar till imorgon bitti. Lilla Alice som jag har varit dagmatte till i två veckor nu och en till lite större tös som ska komma hit på prov. Sedan på eftermiddagen ungefär en timma innan dessa små ska åka hem kommer Dina, Sagas mamma, hit och ska bo här över helgen. Fullt hus med andra ord! :P
Jag tror nog allt att jag får ta med vovvarna till rastgården en stund imorgon så att min pojkvän Pierre kan få vara lite i fred.
Nej, nu får jag allt ta och gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen. ;) Inte världens roligaste inlägg men någonstans måste man ju börja =)
Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0