Då var man på väg hem =)

Sitter nu på bussen hem efter första dagen på jobbet sen jag varit sjuk. Nu känner man sig rätt mör och fötterna är lite svullna, men gud vad skönt det var att jobba! Jag har varit på topphumör hela dan! Det är så roligt att jobba när man bara bjuder på ett stort leende för då får man massa goa leenden tillbaka som man sedan lever på hela dan =D
Känns som att jag alltid överanstränger mig första dagen efter att jag varit borta från jobbet. Nu är jag nöjd med min dag men jag tror att det kommer att ta stryk senare idag. Men jag jobbar i alla fall kväll imorgon så jag kommer att hinna vila.
Undrar hur Saga klarat sig hemma när jag jobbat?? Blir massa mat och en lång promenad med henne när jag kommit hem =)
Lite sorgligt var det idag också.. Det var tre underbara tanter och gubbar som hade gått bort sedan sist jag jobbade.. Det går aldrig att vänja sig riktigt vid när det händer.
Men positivt var såklart att vi har fått lite nya söta gamlingar till oss =) Alltid kul med nya människor!
Nu är jag halvvägs hem. Kan bussen åka snabbare?! Suck...
See ya later!
Crime scene på mammas vardagsrumsgolv :P Hmm.. Christer hade visst haft tråkigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0