För mycket barn i GBG just nu!

Sitter i brunnsparken och väntar på bussen till mamma. Skulle ha vart där för länge sedan men eftersom det är Partille cup i här i Götet så är vagnarna proppfulla och det tar 10 minuter vid varje hållplats innan man kommer iväg. suck..
Idag har jag hämtat post hos herrn, träffat pappa i stan, vart på arbetsförmedlingen och legat en stund i parken och solat. Jag var dock lite sent ute med solningen och var tvungen att gå in efter någon timma eftersom det var så jobbigt att flyta sig från skuggan hela tiden. Berra kom och hälsade på mig i parken en stund efter sitt jobb också. Snajsigt =)
På väg till vagnen märktes det definitivt att det är fotbollsmatch ikväll. Det ropades och kommenterades i vartannat fönster och det var fullt liv i varenda bar i stan. Full rulle in da city nu liksom..
Nej nu kommer snart bussen så jag får ta och skriva mer lite senare =)
Kissssses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0