Hemma från en låång dag och nu blir det kladdkaka!

Nu har jag kommit hem efter att jag och Saga varit iväg nästan hela dan =)
Först kommer Sara och överraskar mig vid lunch med SUSHI! Bästa överraskningen på länge! ;)
Sen följde jag och Saga med Sara in till stan och gick i lite affärer och tog en mysig fika innan Sara skulle ta bussen ut till öarna.
Sen ringde jag Simon och åkte hem till honom och fixade hans hår och kollade på Arn på hans hemmabio =) Myyspyysigt!
Är det bara jag som skrattar som en galning när man ser detta på centralen? ;P Jag var nog lite trött ;)


När jag nu kom hem så fick jag ett rejält chokladsug och höftade ihop en kladdkaka =) Nu ska kakan snart in i ugnen och jag har suttit här och slickat skålen (jo, i min familj kallar vi det för att slicka skålen när man mumsar i sig det som är kvar i skålen när man hällt över smeten i formen ;) Någon annan som säger samma sak?)
Nu ska jag göra en mumsig nattmacka och sätta in kakan i ugnen. Jag är dock inte så sugen på kladdkaka längre nu när jag ätit en massa smet :P Får spara den tills imorgon ;)

Godnatt sålänge pussgurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0