Längtar efter mitt busfrö!

Nu sitter jag på bussen hem och ska hämta Saga. Det har varit väldigt skönt att vara ledig från jobb och hund i helgen faktiskt men jag saknar henne alltid så himla mycket!

Det blev en sjukt skön dag på stranden igår iallafall! Strålande sol, goda baguetter och massa bad! Första gången jag badade i år. Jag har till och med fått lite färg, fast jag trodde att jag skulle få mer ;)
Sen ett par glas öl på kvällen på Stars. Riktigt skön sommardag med gött sällskap!
"Alejandro, Alejandro!" Högsta volym och rutorna nere på den skönaste sommardagen hittills!
Hahaha!
KrAaMs!

Kommentarer
Postat av: Mister Berra

Fan va nice. :)

2010-07-15 @ 15:40:59
Postat av: Josephine Svea

Hehe! Jarå ;)

2010-07-20 @ 21:16:28
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0