Nu var det dags.

Nu har jag precis fått nycklarna till nya lägenheten och är nu på väg till jobbet. Maja hämtade Saga idag också, hon ska ha henne över sommaren när jag bor i den nya lägenheten. Jag har den bara fram till sista augusti så det blir att leta ny hela sommaren. Känns lite nervöst och stressigt inför flytten. Maja ska hjälpa mig imorgon att flytta lite av de viktigaste sakerna till nya lägenheten och så får jag hämta mer grejer efter hand. Känns i alla fall rätt skönt att jobba idag för att få tänka på lite annat, men samtidigt väldigt stressigt eftersom jag förlorar en dag att flytta grejer på. Men man behöver ju pengar =)
På onsdag fyller jag år och jag funderar på att bjuda hem några vänner på quesedillas till helgen och kanske dra ut efteråt =) Vi får väl se.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0