Elvis Citat

Haha! Kom på att jag glömde skriva en sak som Elvis sa. Trodde jag skulle dö av asgarv :P
När vi tagit fotona på oss tillsammans så skulle vi se på TV.

Jag: "Fan, jag ser ett sånt där ljus från blixten nu.."
Elvis: "Ja, jag ser liksom suddigt. Jag börjar fundera på om jag har någon syn."

Haha hon är bara för söt! =D Evira tror alltid att allt är mycket värre än vad det är :P

Sen sa hon: "Sen funderar jag på om jag har några ögonfransar kvar. Jag har haft dåliga-ögonfransar-dag i 100 år nu.
Haha! Åh, gud vad jag älskar henne.


För er som inte vet så är Elvira den av mina kompisar som jag känt längst. Vi träffades när vi var 9 år. Jag flyttade till samma hus som henne i Borås och så började vi i samma klass i skolan. Sedan dess har vi varit BFF även om jag flyttade till Göteborg. Har tom bott ett år i Gävle. Det är sådana vänner som man kommer att ha för alltid!
I LOVE YOU GUMMAN!! Vi för alltid!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Mona

Nähä du Jossan, du var yngre än 9 när du lärde känna/lekte med Kim hörru ;-))

2010-05-18 @ 08:42:06
Postat av: elvis

naaaw sötiis. love you <3

2010-05-18 @ 10:01:13
Postat av: Josephine Svea

Haha! Ja det har du bannemig rätt i Mona! ;D

2010-05-18 @ 22:25:04
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0