En dag med mammsen =)

Idag har jag varit hos mamma, som också är min bästa vän, hela dagen =) Det var faktiskt länge sedan nu.. Vi har promenerat hem från lillbrorsan Sammies dagis, druckit massa kaffe och käkat mammas goda hemmalagade pizza. Imorgon tänkte vi ha en liten utflykt, hoppas att det är lika fint väder som idag. Sen efter det så ska jag åka och hälsa på älskade Lillemor och Andreas.
Jag lärde först känna lillemor för ett par år sedan när vi bodde grannar och sedan dess har hon varit min bonusmamma och nära vän =) Andreas är hennes underbara son. Han har downs syndrom och sedan slutet på förra året och är en av mina bästa vänner =)

Jag och Saga satt och njöt lite på bryggan utanför mammas jobb medan vi
väntade på att hon skulle sluta =)
Sötaste Samuel på väg hem från dagis <3
Och såhär trött och sleten var jag idag :P

Tjolahöpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0