Mot Lillemor!

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Lillemor och Andreas. Har med mig en stor papperskasse med böcker från mamma som Lillemor ska få. Inte det lättaste när man åker buss ;P

Sjukt varmt idag! Ångrar att jag tog jeans idag, håller på att svettas ihjäl. Men man ska ju inte klaga nu när det äntligen börjar bli sommar på riktigt!


Jag och mamma har haft en riktig mysdag =) Vi har solat, ätit glass,druckit massa kaffe, suttit vid vattnet och ätit sushi och sen vart på Sammies dagis på utflykt och kollat på när barnen sjöng. Dom var så söta, fast Samuel var sötast! ;)

Glömde sladden till mobilen hos mamma så jag får lägga in lite bilder senare.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0