Myskväll med mig själv

Ja, här sitter jag och skriver mitt i natten. Jag har verkligen haft en otroligt tråkig kväll. Har suttit med mitt glas vin och lyssnat på partymusik och kollat in lite bloggar samt Bella&Tyra Show.

 

Måste säga att jag fått en bättre bild av Isabella sedan hon och Tyra startade sin webbshow. Hon verkar vara lite roligare som person nu än när man bara läste hennes blogg. Jag kunde tycka att hon verkade både lite tantig och barnslig på samma gång. Lite skum blandning, jag vet, men jag tror att ni fattar hur jag menar. Jag tycker faktiskt att det är rätt underhållande att titta på deras show eftersom man får en bättre(?) och mer verklig bild av andra stora bloggare. Alla är ju inte samma person i verkligheten som i sin blogg.

 

Jag bara väntar på den dagen de intervjuar Kissie. Haha! Ska bli intressant att se hur hon beter sig efter att ha dissat de flesta stora bloggare och bloggerskor, inklusive Isabella och Tyra. Vågar hon ens ställa upp i showen? Ja, det återstår att se ;).

 

Nej, nu ska jag inte sitta och snacka skit om andra som dissar allt och alla, man vill ju inte vara sämre själv.

Dessutom kom älsklingen precis hem från jobbet så I´m out!

 

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0