Sjuklingen har talat.

Hej sötisar!

Shit vad dålig jag är på att skriva... Sorry...

Nu har jag vart jättesjuk i flera dagar och har bara legat hemma i sängen. Detta är verkligen det värsta jag vet. Jag HATAR att bara ligga hemma, sjuk eller frisk. De flesta tycker nog om att ligga hemma i soffan och kolla på tv, men jag kan inte göra det en dag utan att få panik. Jag får verkligen ångest. Så nu när jag legat hemma flera dagar så är jag nära bristningsgränsen hela tiden och jag kan säga att det krävs nog inte mycket just nu för att jag ska gömma mig under täcket och grina som en treåring :P

På tal om något helt annat. Är det bara jag som följer Bartenderskolan på TV3? Jag fullkomligt ÄLSKAR Vanita, som dessutom var med i Lyxfällan för några veckor sedan. Hon är helt jävla underbar med sina krav på att allt alltid ska vara så "glammigt". Och hur härlig är inte dialekten?! Haha! Lööv ya! My new BFF! :P





Nej, nu har jag sån huvudvärk så jag får släppa datorn lite..

See ya!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Peter C



Skövde lär hon komma ifrån den goda Vanita :)

2010-11-05 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0