Som jag har längtat...

Ååh!! Snart får jag hem min nya bebis!

Jag har längtat sååå länge nu på att skaffa ett nytt djur. Det har kännts så otroligt tomt sedan jag blev utan mina fina bebisar Laban, Tequila, Saga och så Emana såklart. Jag kan helt enkel inte leva utan djur..

Och nu äntligen har jag hittat min one true match! Han heter Costello, är sju månader gammal och har en silkeslen brun/vit päls med långa underbara öron.

Den här raringen flyttar hem till mig nästa vecka:



Åh, vad tiden går långsamt när man önksar att man bara kunde snabbspola! Jag känner mig lyckligare och mer förväntansfull än ett barn på julafton ;)

Idag var jag och hälsade på honom för andra gången och det var första gången jag höll honom i min famn. Tänk att kaniner alltid doftar så fruktansvärt mysigt. Detgår liksom inte förklara doften på annat sätt än att det liksom bara är...ja, supermysigt helt enkelt!

Längtar, längtar, längtar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0