Najsig helg!

Jag har hundvakt fam tills imorgon kväll och jobbar inte i helgen så idag blir det beachen i Varberg med Berra!
Sen ikväll blir det klubben, Stars! Niiice för fan!

Igår var jag och Saga hos Persson, som hade lite folk hemma, och tog ett glas vin. Trots att jag bara drack två glas så var jag helt tung i huvudet när jag vaknade. Men nu är jag på g igen!
Mötte btw ett par tjejer på busshållplatsen när jag skulle iväg igår som hade såå söta outfits. Synd att inte fotot gör dom rättvisa =)
Och så ytterligare ett "Rasmus-snor-min-telefon-och-tar-massa-konstiga-bilder-kort" på mig ;P
Såhär dammig är min dator just nu.
Nej nu dör snart datorn! Har glömt att ladda...
XOXO

Kommentarer
Postat av: Maja

nej, det här är inte alls "niiice för fan", det här är inte alls bra..

2010-07-11 @ 10:42:07
Postat av: Josephine Svea

Haha! Jag vet vad du syftar på Majsing :P Men inte som du tror ;)

2010-07-11 @ 17:08:59
URL: http://jossansworld.blogg.se/
Postat av: Maja

Säkert inte, men inte bra i vilket fall!

2010-07-11 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0