Godmorgon kära choklad!

Vaknade för någon timma sedan, var pigg som en mört inatt och kunde inte somna förrän halv sex i morse. Jag låg och åt choklad i sängen med datorn på magen hela natten. När jag tillslut kollade på klockan var den fem och jag var tvungen att slita mig från datorn och chokladkakan. Innan jag släckte la jag ner chokladkakan i lådan i nattduksbordet för att inte min hund Saga skulle sno den. När jag vaknade så tyckte Pierre det var väldigt komiskt att det första jag gjorde var att öppna lådan jämte sängen och börja smaska på min chokladkaka. Själv tyckte jag att det var väldigt lyxigt att slippa gå upp utan bara sträcka sig 30 cm så fanns den där, min bruna vän :P

Älsklingen håller på att dona med något ute i köket. Själv ligger jag fortfarande i sängen :P Jag gissar på att han bakar något för han hade nyss igång elvispen. Antagligen bröd, för det tog slut igår. Så nu är det väl bara att ligga kvar och hoppas på frukost på sängen ;).

Moaha! Nu har jag tjuvkikat på vad älsklingen gör och jag hade rätt, han bakar bröd. Fast förutom att han bakar ett eget bröd så har han lagt in två färdiga vitlöksbaguetter i ugnen :P. Han är för söt =).

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Både jag och Pierre är lediga så det hade vart mysigt att hitta på något. Man kan ju hoppas på att det fina vädret håller i sig så att man kan åka ut till havet och sola lite. Fast jag vet inte hur kallt det är ute.
Igår kväll när vi tog en promenad så var det svinkallt, säkert minusgrader! Usch!

Yeah yeah! See ya soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0