Hemmakväll med Saga =)

Idag har jag väääärldens mensverk plus att jag inte är bra i halsen än så det blir filmkväll med vovven.
Hoppas att det snart kan bli lite finare väder igen och att man kan få bli frisk någon gång. Jobbigt att inte kunna äta något utan att det känns som att man svalt en näve spik.
Har precis skaffat twitter btw och bevakar nu lite roliga kändisar =) Bevakar även några "kändisar" som jag inte är säker på att det verkligen är dom. Det lär väl visa sig efter ett tag.

Nej, nu ska jag ta och hämta mina vänner Ben & Jerry och gosa ner mig under mitt täcke i soffan. =)
XOXO

Kommentarer
Postat av: angela

bruna converse i storlek 36 till salu, kolla in i bloggen! :) kram

2010-05-30 @ 17:45:29
URL: http://angiieyago.blogg.se/
Postat av: Josephine Svea

Tyvärr har jag stl 38 och jag gillar inte brunt. Och dessutom har jag en rätt osäker inställning till converse nu när ALLA har minst ett par. Kommer att bli årets trens-sommmarplåga :P

2010-06-09 @ 00:34:08
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0