Melodifestivalen med Elvis och älskling =)

Usch, nu har jag haft jätteont i halsen i ett par dagar.. Hoppas bara att jag inte håller på att få halsfluss.
Idag hade jag Kicki och Elvira åkt ut till havet med hundarna igen men eftersom det har ösregnat hela dagen så blev det inget med det.. Men ikväll ska jag och Elvis iaf kolla på semifinalen i Eurovision. Måste säga att jag tröttnat lite på det men likförbannat så ska man titta på det :P

Imorgon fyller min fina mamma år! Problemet är att jag inte haft råd att köpa något speciellt till henne... Så nu sitter jag och funderar och vrider och vänder för att komma på vad jag kan ge henne. Jag vill att det ska vara något speciellt. Hmmm... Sen är det ju mors dag på lördag :S Ajaj, allt samtidigt :P

Ska ni göra något speciellt för era mammor på mors dag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0