Myskväll på stan =)

Det blev inte mycket städning Á la Jossan idag.. Beror på att jag sov halva dagen och när jag vaknade var det bara på med maken och dra in till stan. Hade bestämt med pappa och Carina att vi skulle träffas så vi delade på ett par pizzor och tog ett par vin och öl på en mysig italiensk restaurang mittemot Rockbaren och Dancing Dingo här i Götet.
Vi hade det jättemysigt och satt där i flera timmar.
Nu sitter jag här för mig själv med ett glad rosé och sjunger med i karaokelåtar. My loverboy kommer hem från jobbet alldeles strax. Längtar =)
Vi får väl hoppas att jag lyckas lite bättre med städningen imorgon s får vi se vad som händer framåt kvällen. Är partysugen!
Karaoke.
Tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0