Nu är jag gladare igen =)

Jag trodde iallafall att jag var gladare men jag verkar ha fått en extra omgång PMS denna månaden :P Jag sitter här och äter nudlar framför TVn och har fått två plötsliga gråt-attacker hittils. Första när jag såg ett program på TV där en tjej var tvungen att lämna bort sin hund för att hon var gravid med tvillingar och inte kunde ta hand om den. Den andra attacken var nyss på Vänner när Jenniffer Aniston ska föda och har fått vänta flera timmar innan förlossningen kom igång. Och plötsligt säger barnmorskan att hon är klar för att föda. Men då fick jag bara en 3 sekunders gråt-attack :P Lite lustigt att det båda gångerna handlade om gravida kvinnor :P Haha! Man blir rätt konstig när hormonerna spökar alltså ;P
Men jag har även fått en massa skratt-attacker vilket jag hoppas håller i sig.


Men nu kommer jag nog bli glad för min choklad och bananpaj ska ut ur ugnen nu. Den pajen MÅSTE ni testa! Ska lägga ut bilder och recept sen. Den är superlätt att göra =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0