Today is the day! Lets grilla henne!

Idag, mina vänner, så är Kissie inbjuden till Bella&Tyra Show. Som ni säkert sett så har det varit mycket spekulationer runt om Kissie kommer att komma till programmet över huvud taget. I måndags la Kissie in en checklista där det stod att hon denna veckan skulle delta i showen. Men senare på dagen skrev hon:

"Dom har slagit ihop sig nu (haha herregud..) och ska försöka göra en packt eller nått i den stilen mot mig..? Förstår inte riktigt vad dom pysslar med men dom ljög ihop att dom skulle till bella&tyra-show för att prata om mig osv..? Dom 2 står utanför min port mer än gärn så dom sista dagarna har jag helt ärligt talat få ta bakdörren ut för att slippa dom..?!

Ni märker att detta har gått för långt för att vara besatt av en kändis som dom är besatta av mig är inte nyttigt.. Jag har iaf mått lite dåligt över detta på sista tiden och det är därför jag inte har haft någon stor blogglust!

Det var lite pga dom jag åkte iväg till Grekland sådär hastigt och lustigt som jag gjorde för att slippa dom och behöva känna sig beskymrad om dom ska stå utanför min port eller ej!"


Hon ville helt enkelt att vi skulle tro att hon INTE tänkte delta. Jag tror att hon egentligen hela tiden har tänkt delta i programmet, precis som Bella. Isabella, blondinbella, skrev igår på sin blogg:

 

"Gick in på hennes blogg nyss och kikade. Det stod att vi hade träffats på stan och att hon gick fram till mig. Det är ren lögn, jag har inte träffat eller ens sett henne idag så jag vet inte varför hon skriver så. Vi har bjudit in henne till Bella & Tyra Show imorgon och hon har sagt ja så jag tror att hon spelar ett spratt i bloggen. Jag skulle bli mycket förvånad om hon inte dök upp, varumärkesmässigt är det dumt att lova saker och sedan inte komma. Jag hoppas att hon dyker upp i alla fall, jag ser fram emot det!"

 

Kissie känner, eller visar i varje fall inte, någon skam utan började sin dag idag (samma dag som hon ska delta i showen) med att snacka skit om Isabella:

 

"Vaknar upp av att min manager ringer och är sur för jag inte vill ställa upp i showen idag, men jag tycker det är konstigt att han inte förstår att jag inte vill unna blondabella några extra pengar från hennes show när hon beteér sig som en skitunge och snackar skit som att hon gick i gymnasiet igen och inte var i klimakteriet..!"


Och senare nu idag skrev hon:




Om det är som man hört så är Kissie inte lika "tuff" i verkligheten som hon utger sig för att vara i sin blogg. Hon ska snarare vara ganska "liten" och blyg i verkligheten så jag tror nog inte att hon direkt ser fram emot ikväll och är nog jääävligt nervös. Och hon gör det ju inte lättare när hon gör påhopp och kritiserar Bella samma dag!


Jo, jag kan säga att jag i alla fall verkligen ser fram emot hur dagens liveshow kommer att sluta. Det förvånar mig inte om dom spelar in showen tidigare idag eftersom det är stor risk för ett rejält bråk.


Så hur tror ni att kvällens show kommer att sluta? Kommer Kissie ens att våga sig dit?

Se showen live ikväll kl. 21.00 här.







Nu ska jag gå och kolla om det finns någon tvättid idag.


Pööösss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0