Vårkänslor- presentation av insända bilder!

Nu är jag tillbaka från min lååånga promenad med Saga och tänkte att jag skulle publicera lite fina vårbilder som ni skickat in till mig! =D

Första bilden är från Yvonne och Rickad Andersson som skriver:
"Kanske lite mer sommar än vår ! Men visst är det härligt!"
(fick även en jättesöt film där döttrarna Jenny, Bea och Fanny plockar vitsippor som jag tyvärr inte kunde lägga upp...)



Eric Edberg skriver såhär:
"Detta är säkra vårtecken! Bogsera båtar med SSRS och köra båt! det är typiska saker man börjar att göra på våren :D"




Sandra Johanson säger:
"När snödropparna kikar fram så vet man våren är påväg."



Calle skriver:
"Jag tycker helt klart att det är vår vid valborg när man kan sitta med polarna i närmsta park med ett par bärs"
Han glömde dock att skicka med en bild så jag lägger in en egen ;)
Haha googlade "vår öl" och hittade denna :P
Tack för härliga bilder!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0