Ösregn och mys =)

Sitter på bussen på väg hem från mamma och mitt på Götaälvbron öppnade sig himlen och jag svär över att jag inte tog med mig mitt paraply. Tur i alla fall att bussen stannar ganska nära mitt hus, då kanske jag bara blir halvdränkt ;) Hade vart ganska mysigt att sitta hemma nu och lyssna på regnet som smattrar mot rutorna. Men nej, för jag måste åka hemifrån igen nästan direkt för att gå å ett möte på arbetsförmedlingen, ska bara hämta lite papper hemma.

När jag kommer hem så måste jag verkligen städa bland alla mina kläder som ligger spridda över hela lägenheten sedan jag stresspackade inför Borås förra veckan. Får fint besök ikväll så då får det väl vara någorlunda städat ;)

Igår satt mamma och fotade mig när jag fixade med bloggen och här är resultatet:



Och så gjorde jag ett försök i att dressera valpen :P

Nu ska jag gå av bussen. Tack och lov, det har slutat regna =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0