Sett min nya söta logga?

Hola guapos!
Har ni sett min nya söta ikon i form av ett hjärta med en krona? :P


Fick iden att göra en av Sandra som driver en jättegullig blogg! I ett videoinlägg beskriver hon hur DU kan göra din egen ikon till din blogg =) Kolla in detta!

Sitter vid fönstret och lyssnar på regnet som öser ned. Det kan ändå vara väldigt mysigt med regn och en kopp the =)
Men i och för sig så hade jag hellre legat ute och stekt i solen nu, jag har ju ett vad att vinna, och det ser inte bra ut just nu :P

Idag måste jag verkligen tvätta rent mina skitiga gummistövlar för jag går inte ut i detta vädret utan dem :P
Det ska jag göra nu med en gång ;)

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0