Snart klar med flytten..

Idag har jag och pappa kört iväg nästan alla saker från lägenheten (läs: cellen) så inatt blir sista natten här. Imorgon ska jag köra bort det sista småplocket och förhoppningsvis hinna städa allt så att jag kan lämna nycklarna en dag tidigare.

Nu sitter jag här och lyssnar på sköna svenska visor för att försöka varva ner lite. Är helt slut både i kroppen och skallen nu så ikväll tar hela jag ledigt i ett par timmar. Kanske tar ett bad om en stund. Har lämnat en handduk i alla fall ;) Men jag kom på att jag har kört iväg min mysiga morgonrock.. får la klara mig.

Spotify är lite knastrigt nu av någon anledning?? Är det in mobila anslutning som spökar nu i ovädret kanske?
Nej jag plockar nog fram gitarren lite istället =)




Over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0