Stressad och hungrig!

Sitter ner och tar en välbehövlig paus nu. Håller på att packa inför flytten från cellen ;) Har i alla fall lyckats rensa bort en hel del kläder och smycken som jag inte använder. Lyckas aldrig rensa bort något när jag går igenom garderoben annars men nu gav jag mig fan på att jag skulle slänga sånt som jag inte var säker på att jag kommer att använda. Tycker det var jätteduktigt faktiskt för en som mig som samlar på allt ;P

Var på arbetsintervju igår med på ett nytt café/konditori som ska öppna nära Eriksberg där dom säljer en massa exklusiva bröd, tårtor och choklad. Hoppas verkligen att jag får jobbet för jag skulle passa som handen i handsken på ett litet mysigt café där jag ska bli expert på varenda bakverk och passionerat tipsa kunderna om alla mumsigheter de borde pröva :P

Nu är jag hungrig! Får gå och köpa något att äta. Jag är sugen på tapas! Åt det med min fina familj här om dagen i och för sig, men det kan man aldrig få för mycket av ;)
Blir man inte sugen?

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0