Snöbus!

Hej söta!
Idag har och Sara varit ute med hundarna i snön. Det var en av få gånger jag njutit av vintern. Trots det grå vädret var det otroligt skönt att ta en promenad i den friska luften på Ramberget. Vi gick faktiskt hela vägen ända upp till toppen och ner igen. Min tioåriga Cavalier, Laban, strosade runt i skogen där det finns massa spännande att nosa på medan min fyra månader gamla Amstaff/Ambullblandning, Saga, glatt sprang i förväg och tuggade på varenda pinne hon hittade. Jag och Sara hade girltalk medan vi snubblade runt i de hala backarna. Det är nog lättare om man har klor som vovvarna som man liksom kan haka fast sig med.
Innan Sara kom så tog jag och Pierre ett varmt bad med rosendoftande badbubbel =)
Snacka om mysdag!
Pusspuss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0