Nu har jag vart duktig!

Så! Nu har jag städat heeeela lägenheten! Är helt slut nu för det var en hel del att göra.. Pierre är hos en kompis, spelar dataspel antar jag ;) Så här sitter jag alldeles ensam och undrar vad jag ska hitta på nu.
Tittar ut genom fönstret och ser att träden har slagit ut för fullt. När hände det, känns som att det hänt bara över natten. Kan det ju ha gjort eftersom det regnat en hel del. Härligt är det i alla fall! :D

Jag tror nog att jag ska ta och pyssla lite. Det var länge sedan jag gjorde smycken nu =)
Om det blir något lyckat så lägger jag in en bild sen ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Angela

sv: hehe, nej chockerande nog så har jag inte sett den filmen :O har velat se den sen den gick på bio, men har aldrig riktigt tagit tag i det o hyrt filmen... men får ta o göra det snart, den verkar vara en perfekt film för mig, och alla shopaholics i världen ;) :D

2010-05-20 @ 22:22:15
URL: http://angiieyago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0