Stegräknare på jobbet

Har just nu lunch på jobbet, mumsig fullkornspasta med champinjon, kalkonskinka -och purjolökssås.

Hittade min stackars oanvända stegräknare i morse så jag bestämde mig för att ha på mig den idag och se hur mycket man lyckas gå på en arbetsdag när man har ett jobb där man nästan bara sitter ner.
Jag startade stegräknaren vid 11 och jag har fram tills nu faktiskt lyckats gå 1850 steg! Det trodde jag inte, så det ska bli ganska intressant att se hur många jag är uppe i ikväll. Dom säger ju att man ska gå åtminstone 10 000 steg om dagen.

Vad tror ni? Kommer jag att hinna gå 10 000 steg innan dagen är slut? ;)



Såg förresten att jag lyckats ta bort hälften av alla mina bilder i bloggen, det var kanske inte det mest intelligenta jag gjort. Får se om jag lyckas få tillbaka de flesta av dem iaf. Men det hinner jag inte idag...

Nu måste jag börja jobba.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0