Vart ska man börja?

Hej alla underbara!
Förlåt att jag inte skrivit ett ord på en evighet men jag har varken haft tid eller lust att skriva.
Det har hänt ganska mycket sen sist men jag ska berätta det viktigaste =)
Jo först och främst vill jag berätta en väldigt tråkig sak..
Jag har länge gått och övervägt om jag just nu verkligen har den tid och energi att ge min lilla Saga som hon förtjänar. Efter många och långa diskussioner med mina nära och kära så tog jag förra helgen det svåra beslutet att hitta en ny ägare till min prinsessa. Det har verkligen vart skitjobbigt och det är ett av de absolut jobbigaste beslut jag någonsin tagit.. Men jag måste tänka på Saga och inte på mig.
Sedan i tisdags så har Saga fått vara hos ett jättesnällt par på en stor hästgård utanför Kungälv. Antagligen är dessa hennes blivande nya ägare men jag tyckte att det kändes bäst om dom kunde ta henne en vecka på prov först så att de verkligen får känna om Saga är rätt hund för dem och att jag kan veta säkert att Saga trivs.
Än så länge verkar det ha gått bra och jag ska försöka låna en bil i dagarna så att jag kan åka ut och hälsa på min bebis och se hur hon har det.
Jag hoppas och tror att hon trivs och det var ju det bästa som kunde hända för Sagas skull att hon får komma och bo på en stor gård där hon får springa och leka hur mycket hon vill.
Sagis vilar på bussen sista dagen. Hon satt ihop med mig de sista dagarna innan hon skulle iväg.
Ville såklart ta vara på varenda minut..
Skönaste stilen! <3 :P
Ojsan! Nu är bussen snart framme i Göteborg så jag får ta och fortsätta skriva när jag kommer hem.
Vart jag varit får ni reda på då ;)
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Simon

Fasen vad tråkigt! förstår att det måste ha varit väldigt jobbigt! När jag lämnade bort min så tog det lång tid innan man vande sig att inte se sig för vart man hade fötterna eller när man drog ut stolen vid köksbordet efter maten för o slippa klämma hunden :P

jaa det är en omställning!



kram simon

2010-08-01 @ 20:29:33
Postat av: Josephine Svea

Jo tack.. Hoppas att man vänjer sig snart =)

2010-08-01 @ 22:55:41
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0