Den spännande fortsättningen ;)

Tja igen!
Nu är jag hemma och har ätit lite pasta =) Väldigt tomt när ingen välkomnar en när man kommer hem.

Vart har jag varit i veckan då? ;) Bararampampampam! Borås! Haha! Ja, inte så märkvärdigt ;) Direkt när Saga hämtats upp i tisdags tog jag tåget till en god vän i Borre. Det har varit en väldigt mysig vecka med mycket god mat, härligt umgänge, massa bus och racerbilsåkning ;P Det är otroligt trist att vara hemma igen, men jobbet kallar imorgon så vad ska man göra?


Jag tror att jag hade vart en utmärkt militär! Så respektingivande ;) Man ganska cool är jag iaf :P

Här om dagen var vi och hälsade på en annan vän i Kinna så jag passade på att åka till stallet och träffa min fina Emana! Guud vad härligt det var! Tog en mysig barbackaritt i skogen och övade lite på våra gamla "cirkustrix" i paddocken. Jag måste verkligen försöka åka dit oftare. Jag vill inte bli av med alla mina bebisar =)


Nej, nu är jag trött och vill kolla på film =) Men vi ses imorgon så ska jag se om jag har lite roligare bilder också ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0