Hem trånga hem..

Jahopp. Då var man hemma i GBG och den minimaliska lägenheten igen. Känns ganska trist. Sov en stund så fort jag kom hem och sen åkte jag och mötte upp mamma i stan.
När vi kom hem slurpade vi i oss en massa underbar ängamat (mumsig soppa. Google it!).

Jag och mamma sitter med varsin dator vid köksbordet och plötsligt bryts klapprandet från datorerna av att mamma utbrister, "ska vi göra något gott? Typ blåbärspaj.. eller våfflor!" -Hon måste ha läst mina tankar ;)

Usch, nu fick jag sån där bad feeling också och får för mig att det hänt något med någon jag bryr mig om :S Tänk om det skett en olycka?! Nej, sluta fjanta dig nu Jossan! Jävla PMS som spökar..
Någon som känner igen sig? ;)

Lägger in dagens outfit så ses vi senare =)


'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0