Sleeeten!

Sitter på en buss försent på väg till jobbet som är framme PRECIS. Hade stängt av alarmhelvetet i sömnen i morse och somnat om mer än en halvtimma! Jag kunde verkligen inte få ro och somna inatt.Det brukar ju vara lite så när man jobbat kväll dagen innan man ska jobba morgon men denna gången var det extremt.
I och med att jag försov mig så fick jag la sova typ 3 och en halv timma.. Gääsp..

Jag lääängtar så tills jag slutar jobbet. Då blir det full rulle! Man kan ju hoppas att jag hinner lägga mig och vila en halvtimma i eftermiddag ;) (annars kommer jag bli antingen överflamsig eller sjukt off av trötthet ikväll).

Nu är jag snart framme så vi ses lite senare =)

Saknar en nallebjörn *blink* <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0