Utkast: Feb. 20, 2010

Idag har jag ont i mina fötter.. Vi var kort med personal på jobbet pga snökaoset så vi som var där fick springa runt som yra höns. Och resorna till och från jobbet ska vi inte tala om. Det är SKITJOBBIGT att köra i denna jävla snön (okej, kanske lite kul ibland men inte när man vill komma till jobbet). För er som inte vet så jobbar jag på ett äldreboende i utkanten av GBG =)

Idag fixade jag nya tuggben åt Laban och Saga för att de ska hålla sig lugna på dagarna men effekten blev nästan tvärtom. Laban vill ha ALLA fyra tuggben för sig själv och om saga ens tittar på ett av dom så ger Laban henne en utskällning.

Och så var det melodifestivalplågan nu igen då. Jag bestämde mig för att kika lite på den idag, dom är ju trots allt i Göteborg, men nu ångrar jag att jag inte bara gick och la mig.
Och varför, VARFÖR, ska OS-helvetet vara samtidigt? Inte nog med den vanliga vinterdepressionen utan man ska plågas av falsksjungande desperata tonåringar, idioter som med kvastarna i högsta hugg sopar isen med en jävla platt boll i hälarna och folk som tror att skidor är till för att flyga med.

Jag tror jag begraver mig under ett hav av kuddar och täcken i min varma säng och går i ide resten av vintern!

Nej nu ska jag ta min Elsas Mode och krypa ner så att jag orkar med mitt dubbelpass på jobbet imorgon.

Kissikiss snöbillskig! (á la Sara ;)




"Hatar vintern"- Haha! Snyggt självporträtt va!? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0