ZZZzzzz

I sovrummet ligger Pierre och snarkar och här sitter jag och är inte alls trött. Ikväll såg vi filmen "The ugly truth" och den visade sig vara bättre än jag trodde. Lika amerikansk som alla amerikanska filmer (om ni förstår vad jag menar) men ändå värd att se. Den innehöll i alla fall lite spänning, ögongodis och som väntat en massa amerikansk kärlek.
Jag kände mig väldigt onyttig när jag var den enda av oss två som åt av choklad och bananpajen som jag bakade till myset.Pierre påstod sig vara mätt vilket kom som en chock för mig eftersom han annars äter som en tigerhaj jämfört med mig (Tigerhaj? Har inte hört någon jämföra det med matlust förut.. But you got my point :P).
Är det någon som kan komma med tips till mig om vad man kan hitta på när "fejan" är lika död som en sovande sengångare, allt på TV är tråkigt och pojkvännen sover fast man själv skulle kunna springa femton varv runt huset :P (Det var väl kanske lite att överdriva, det skulle jag aldrig göra frivilligt ;))
Jaja.. Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0