On my way back =)

Hej alla söta!
Nu har man iallafall börjat komma iordning lite i lägenheten. Sitter och letar frenetiskt efter något nytt att flytta till efter sommaren. Håll tummarna för mig!

Lagom till midsommar har man dessutom gått och blivit sjuk. Hög feber och hostar som en galning.. Varför ska man alltid bli sjuk när man absolut inte kan?! Aja, får väl se om jag orkar vara med och grilla lite imorgon..


Kollade förresten precis på den nya sommarplågan Fanta och Rosé av Dj Mangoo ft. Deadline. Haha! Kissie är ju med i den! Måste ju vara rätt pinsamt för henne att man får se hur hon egentligen ser ut så som hon retucherar sina bilder på bloggen!
Så om hon är ett sånt benrangel som hon påstår sig vara är väl nu ganska glasklart ;)
Nog med det! Nu måste jag krypa ner under mitt täcke känner jag...
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0