UPDATE!

Hej alla fina
So ni antagligen märkt så har det inte blivit så mycket bloggande för min del den sista tiden vilket har olika orsaker. Jag har helt enkelt inte haft tid, så nu tänkte jag köra en uppdatering av den sista tiden i bilder =)


Gröt och vin- en underbar kobination! ;)
Jag och Elvis posar som nördar. Kom på i efterhand hur lika vi är Wayne och Garth i Wayne´s World, om Elvis
hade haft keps istället ;) Har ni inte sett dom filmerna så SE DOM! :D
Kicki hade avskedsfest med rocktema eftersom hon ska flytta till Sthlm =D Blandade känslor...
Vem är kungen?! (Det är ingen fråga ;))
Mina trogna vänner som alltid finns där för att muntra upp i de mörkaste tider ;)
Sådana här bilder hittar man i telefonen när man låtit Rasmus leka med den ;)
Och ännu fler sådana här bilder...

♪ ♫♪ ♫ Den blomstertid nu kommer! ♪ ♫♪ ♫

And I

it!
Och så mitt och pappas lilla äventyr: Pappa ko och hälsade på mig och vi bestämde oss för att köpa
mat från BK och sedan sitta vid någon sjö vid Delsjömotet och äta i det fina vädret.
För det första tog det en evighet att hitta en sjö, trots att området heter Delsjöarna. När vi väl hittade en sjö så var det bredvid polisens träningsanläggning, några små gulliga hus vid en sjö. Vi gick ur bilen och ner mot sjön. Här och där runt stigen till sjön satt det polisavspärrningsband knutna på grenar här och där. Vi tyckte att det var lite konstigt men tänkte inte mer på det utan fortsatte att gå längs stigen.
Plötsligt ljöd flera pistolskott genom luften, och det lät så nära att både jag och pappa hukade oss. Vi tittade förvånade på varandra och så ljöd ytterligare flera pistolskott. Vi sprang hukandes tillbaka till bilen och inte förrän vi hade satt oss i säkerhet i bilen såg vi att det låg en skjutbana precis jämte sjön. Vi hade alltså inte blivit beskjutna utan det var bara några poliser som hade skjutövningar intill.
Vi åt i bilen efter det iaf. Men en hare vågade sig fram efter att det var färdigskjutet :P
Sätter i extensions inför Kickis rockfest =)
Pierre fick göra fyra stygn i lillfingret efter att ha fastnat i en spårvagnsdörr med det på jobbet :S
Sagas sköna stil blir bara bättre :P
När man inte har något bättre för sig så kan man ju alltid leka med smink..
Såg två söta tanter som gick och höll varandra i handen på stan men han inte riktigt få upp kameran i tid.
Såg killens T-shirt i efterhand :P Haha!
Hade glömt att ta med mig vatten till Saga när jag var och kollade på lägenheter så hon fick fanta när jag hade ätit sushi.
Men det var lite konstigt med bubblorna tyckte hon.... :P
Det får räcka för idag men vi ses snart!
XOXO

Kommentarer
Postat av: olivia

sv; visst är som! :D

2010-06-07 @ 20:42:17
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0