Vad blir det till middag?

Här ligger jag i soffan och kikar på Top Model och börjar få lite halv panik inför beach 2010, men vem får inte det :P Varför ska man alltid komma på att man kanske ska sluta äta skit och börja röra på sig lite bara ett par månader innan sommaren börjar?
Men sen är jag en gottegris också... Jag är dålig på att äta riktig mat men är alltid lite småsugen på något. Och inte nog med det så är det sååå tråkigt att ställa sig och laga mat, speciellt när pojkvännen jobbar, för vem orkar laga mat bara till sig själv? Och så känns det som att man alltid lagar samma mat.
Någon som har tips på lättlagad och nyttig mat?

Jag har verkligen haft skrivtorka denna veckan men hoppas att jag kommer att komma igång nu igen =)
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ehwa

Har för mig att jag har lämpat över ett antal kokböcker till dig... ;-)

2010-03-05 @ 11:05:41
Postat av: Anonym

Jo, jag veeet... men orkar man ställa sig och laga en gourmemiddag när man ska jobba om 7 timmar igen? :P Love ya!

2010-03-05 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0