Ingen panik inför beachen!

Jag har sett bland kommentarerna till mitt inlägg om min strandlook 2010 att många har panik inför strandsäsongen..

Jag tycker inte att NÅGON behöver ha panik alls! Jag tycker att alla är lika vackra, sexiga, snygga som dom är! Korta som långa, kurvor eller inte, solbrända eller blekta, håriga eller inte håriga. Jag tycker att man som tjej ska vara stolt över sin kropp, över att man fick bli just kvinna =)

Själv hade jag just nu varit blek som ett lik om jag inte hade använt brun-utan-sol härom veckan. Nu är jag alldeles brunfläckig istället med ett likblekt ansikte (b.u.s verkar inte fungera i mitt ansikte :P).

I år tänker jag inviga min bikini med stolthet, för att jag är den jag är och ser ut som jag ser ut.
Förra året som så många andra år har väl jag också haft bikinipanik men nu har jag äntligen lärt mig att uppskatta mig själv för den jag är.
Om man nu har panik för att man inte har tränat och ätit en massa nyttigt innan beachsäsongen är kommen så vad ska man göra? Man mår ju inte bättre av att ha ångest för något man inte hunnit göra utan det är mycket bättre att bara se det som det är och vara STOLT över sig själv och sin kropp.

Sträck på dig och säg till dig själv i spegeln vilken puma du är! Det hjälper så mycket om man bara rakryggat intalar sig själv hur sjukt snygg man är! Då lovar jag att resten av världen kommer att tycka detsamma!

Kolla in detta inlägget från MaryCaroline =)

Kram på er alla pumor där ute! Ni är vackrast i världen!

Kommentarer
Postat av: Knorkan

Det ser jag fram emot =) kram

2010-05-20 @ 07:58:07
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Bra inlägg! :) Jag hoppas att det blir fler och fler tjejer där ute som lär sig att uppskatta sig själva som de är istället för att gå runt och ha nojor och oroa sig för hur de ser ut :)

2010-05-20 @ 13:02:32
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0