Kvällen med Elvis!

Nu har Elvis åkt hem men hon lämnade efter sig några roliga bilder och citat :P
Dessutom skar jag mig jättedjupt i fingret när jag skulle skära i en vitlök=(. Jag tror att jag skar mig ända in till benet men jag vågar inte ta bort plåstret och kolla.. :S.

Elvis blev utsatt för en av Sagas pussattacker =) Synd att bilden blev så suddig..
Mina sööötnosar!!!
Puss <3
Haha! Här har Elvira precis fått Sagas nos i ögat :P
Shit! Saga ser fullkomligt livsfarlig ut på denna bilden :P Kolla ögonen!
Usch! Så här såg det ut i hela köket efter att jag skar mig... =(
Mitt stackars finger... =(
Bakade smaskig kladdkaka som vi mumsade i oss med jordgubbar =)
Ja, då vet ni hur vi ser ut osminkade ;P
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: LillValpen

Haha, den ena bilden blev jag såhär "Åh, så söt hund!" på en annan "AHH! :O HJÄLP!" ;)

2010-05-19 @ 22:01:57
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: Celine

Uuh vad läskigt med blod x]

2010-05-20 @ 17:20:49
URL: http://ceeeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0