Den förbannade nattugglan här =)

Har precis kollat på Bella&Tyra Show där Kissie igår var gäst. Jag kan säga att jag är verkligen helt mållös. Jag kan bara inte fatta hur man kan vara så otroligt omogen, falsk och feg som Kissie är! Hon säger emot sig själv gång på gång på gång. Jag kan komma på 1000 saker som hon sa i intervjun som är så sjukt idiotiskt.
Som det här; i sin blogg igår innan showen skrev Kissie att Bella&Tyra Show betalar henne 5000kr för att hon ska delta, men i intervjun erkänner hon ju att det är hennes egna manager som betalar henne, och jag tror inte att det rör sig om 5000kr.
Hon säger att hon är medveten om att det tydligt syns att hin retuscherar sina bilder och att "man kan ju inte vara fet på bloggen". När Tyra frågar om Kissie tycker att hon själv är fet i verkligheten så kontrar hon med "Absolut inte, det finns ju många bloggare som är fetare". Öööhm.. Jaha..?
Sen det att hon gör ett videoblogginlägg precis innan showen där hon rakt ut säger hur dumma i huvudet Bella och Tyra är och att hon ska slå sönder dom när hon kommer till showen. Gjorde hon det? Nej! Hon är så otroligt feg. Dessutom visade det sig att hon hade haft med sig ett gäng kompisar som hon suttit och supit med innan intervjun. Så omoget! Buäää, vad trött jag blir...
Åh, vad arg jag är!! Får nog ta och lugna ner mig lite :P


Nej, nu får jag allt ta och försöka sova istället. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0