Skicka in era vårigaste bilder!

Jag kom på att det är lite svårt för er att skicka in bilder utan att ni vet vart ni ska skicka dom :P Så här är alltså mailadressen: [email protected]. Adressen finns även i min presentation.
Bombadera mig med härliga bilder nu så lägger jag ut dom på bloggen! =D

 

 

Nu har jag och älskingen städat heeela lägenheten så att den skiner. Skönt att ha det gjort. Och det blev faktiskt inga berg i garderoberna och bakom soffan utan vi har städat PÅ SIKTIGT ;)
Jag har dessutom sorterat nästan alla mina smycken och rengjort ungerfär hälften.

 

 

Har världens bästa trix vad gäller att tvätta smycken som jag lärt mig av mamma.

 

 

Gör såhär:
1. Täck bottnen av en skål med aluminiumfolie.
2. Häll i bikarbonat och sedan ljummet vatten.
3. I med smyckena en stund och VIPS så glänser dom som nya! =D




Smycken på tork.
Nytvättade halsband.
Härliga färger bland armbanden!
Haha! Kolla in min snygga lösning på lösliggande örhängen!
Passade på att rensa bland glansen, skuggorna och nagellacken också =)
Visst blev det fint!?

 

 

Nu ska vi åka till macken och köpa något gott till kvällen! Men vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0